top of page

SHIPPING POLICY

Levering en uitvoering van de overeenkomst

​

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.

​

Bestellingen worden steeds binnen de 5 werkdagen (werkdagen zijn maandag - vrijdag) verwerkt behalve indien anders aangegeven in de verzendmethode of wegens sluiting door feestdagen of vakantieperiode. Sluiting voor vakantieperiode wordt steeds op de webshop verduidelijkt. Standaard is de levertermijn maximaal 30 dagen, maar in uitzonderlijke gevallen kan de levertermijn oplopen. Een uitzonderlijke situatie kan zijn dat de producten niet op voorraad zijn. Indien de levertermijn langer dan 30 dagen wordt omwille van deze reden zal de klant hiervan op de hoogte gebracht worden. Indien er een andere reden zou voordoen dat de levertermijn beïnvloed en langer maakt dan 30 dagen, zal de klant rechtstreeks hiervan op de hoogte gebracht worden.

​

Wij voorzien in België een gratis verzendservice bij aankopen vanaf €75. Na het plaatsen van een bestelling en het afronden van de betaling, wordt deze bestelling, onder normale omstandigheden, binnen maximum twee werkdagen door Senzes verzonden. 

Verzendkosten zijn:

Bij een bestelling onder < €75: €5,60

Bij een bestelling > €75: gratis

Wanneer de bestelling verzonden is zal je een verzendbevestiging ontvangen. Check zeker en vast ook je spambox om te zien of de bevestigingsmail niet daar terecht is gekomen.

 

Wanneer wordt een pakket geleverd?


Onder normale omstandigheden worden bestellingen binnen België geleverd op de eerstvolgende werkdag na verzending. Senzes is niet verantwoordelijk voor vertraging die een pakket oploopt bij het postorderverwerkingsbedrijf.

Na verzending ontvang je via mail een Track & Trace code zodat je jouw pakket kan opvolgen. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de levering door het postorderbedrijf, laten zij een melding na in je brievenbus waar je het pakket kan ophalen. 

​

RETOUREN

​

Toch niet helemaal tevreden van je bestelling? Dat kunnen we oplossen!

Mail binnen 10 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling naar

ikevin@kevindesmetz.be met je ordernummer en de reden waarom je ontevreden bent over je bestelling.

Je bestelling dient binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst geretourneerd te worden. Binnen 14 kalenderdagen moet het pakketje dus terug bezorgd zijn bij ons.

Je krijgt een retourlabel toegestuurd via mail. Dit label moet je op het pakket plakken, en dan gaan versturen bij je plaatselijke postkantoor (Bpost).

Na ontvangst van het item (of items) in de originele staat, wordt er overgegaan tot terugbetaling. Hier worden de verzendkosten van het retourpakket dan afgetrokken (6,26€). Voor NL is dit 9,11€.

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.
Van zodra wij de artikelen terug hebben ontvangen, storten wij het bedrag van de teruggestuurde artikelen terug. Senzes is niet verantwoordelijk voor artikelen die retour worden gestuurd en kwijtraken. Dit is de verantwoordelijkheid van de klant. Indien de artikelen niet worden teruggeleverd aan Senzes kan er niet overgegaan worden tot terugbetaling.

 

Voorwaarden retourneren:

​

  • Items dienen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst geretourneerd te worden (teruggebracht worden of per pakket terug verstuurd zijn en bij ons afgeleverd).

  • Ontvangen wij de retour later dan 14 kalenderdagen, kunnen wij deze niet accepteren en gaan wij niet over tot terugbetaling. Wij kunnen deze dan terug aan jou bezorgen (na betaling van de volledige verzendkosten)

  • Items dienen in VOLLEDIGE originele staat te worden geretourneerd zonder dat de hangtags verwijderd zijn en bij voorkeur in de originele verpakking

  • Items die beschadigd zijn, gebruikt, gewassen, bevuild of onvolledig zijn kunnen niet geretourneerd worden

  • Items die sporen van make-up bevatten, parfum, vuil, haren, of transpiratie kunnen niet geretourneerd worden

  • Cadeaubonnen kunnen nooit geretourneerd worden

  • ​

Artikelen in sale kunnen nooit geruild worden. Retourneren kan, maar dan zijn de verzendingskosten volledig voor de koper (€6,26).

​

Omruilen: omruilen is enkel mogelijk wanneer er nog voldoende stock is van een artikel. Bij het omruilen van een artikel is de verzending van het nieuwe artikel voor rekening van de klant.

​

GARANTIETERMIJN

​

Senzes hanteert een garantietermijn van 30 dagen na ontvangst van het item.

Wel zijn er een aantal uitzonderingen waarbij wij geen garantie kunnen geven:

  • Uitzonderlijke slijtage

  • Wanneer het artikel sporen bevat van gedragen of gebruikt te zijn

  • Verkleuring van artikelen

  • Water- val of stootslijtage

  • Beschadiging door nalatigheid

  • Het niet opvolgen van de was- en gebruiksvoorschriften.

​

Online artikelen zoals E-books kunnen nooit geretourneerd, omgeruild of terugbetaald worden. 

bottom of page